fredag den 4. marts 2011

Vil du med til nederdelsworkshop? 1 plads til nedsat pris!

På mandag starter første marts hold op, og jeg har nu 1 ledig plads som kan blive din - endda til nedsat pris!


På workshoppen laver vi en nederdel til dig, efter dine egne personlige mål (og design, ikke mindst), og jeg viser hvordan du kan lave flere nederdele, efter andres mål. I alt viser jeg 3 forskellige modeller. Se mere i indlægget her.

Workshoppen er delt op i 2 dage:

Første dag nu på mandag den 6/3, kl. 19-21
Anden dag på søndag den 13/3, kl. 9-18

Har du lyst til at tage med, og kan du trods det korte varsel, får du det til 850 kr, mod de normale 1500!

Det er først til mølle, og du melder dig til ved enten at sende mig en email på camille@hverdagshjem.dk eller ringe på 6177 3882.


Min baggrund for at lave disse workshops er, at jeg er uddannet konstruktør, 
og i flere år har lavet tøj under mærket "Miss Vera".

Ingen kommentarer: