onsdag den 16. februar 2011

Ørkenmåne

Jeg har fundet malerbøtterne frem...

Denne farve er helt vidunderlig, men hvad skal den mon bruges til? Det er blot en lille farveprøve, til trods for at den ser så stor ud. Den er noget mørkere i virkeligheden.


I søndags fandt Hr. Lee malerbøtterne frem i kælderen. Jeg skulle egentlig have brugt en lyseblå vi har, men fik mere lyst til gul. Ørkenmåne-gul. Det er den gule vi har i entréen, der lyser op og gør én i godt humør:


Nu bor den også på lågerne og skufferne på det gamle køkkenskab



Lige nu ligger det til tørring, men IH det ser allerede henrivende fint ud! Skidt pyt med sne i vejrudsigten... jeg er allerede kommet i forårsstemning!

4 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Uhm, den grøn/blå der er lækker! Spændende med ny farve i køkkenet. Jeg stemmer også for forår, og forbander denne sne!

Loppe-shoppe sagde ...

Excellent choise!!

Camille sagde ...

ja, den er SÅ lækker! Men jeg kan slet ikke finde du af hvor den skal benyttes...

BlandetLoft sagde ...

Så fine farge den øverste. Ser ut som det er en lekker gang dere har.
Hilsen fra BlandetLoft