fredag den 25. november 2011

Mimi Meow!

Ja, babytingene er også flyttet ned i 'Herlighedsfabrikken', og der er kommet flere babyting på hylderne i hverdagshjemmet, blandt andet sengetøj, patchworktæpper, suttesnore, babyhjelme mm.

Mimi Meow! kalder jeg det, opkaldt efter min gamle vidunderkat Mimi. Find mere info på facebook.

Mimi Meow! er fine håndlavede herligheder, 
lavet med kærlighed til det der var engang, med øje for det der er i dag.





 Kig ind forbi, og klik 'like' på fb hvis du vil følge med. Det er endnu kun begyndelsen!

5 kommentarer:

Retro-Couture sagde ...

Du laver virkelig nogle super lækre ting!!
KH. Viola

Denise /blog.sirlig.dk sagde ...

Er de viste ting KUN til jeres Esther? Ellers sætter jeg mig gerne på hjelmen med hjerter (ikke bogstaveligt talt) hvis den passer min tyksak :-)

Rigtig fine sager!

Camille sagde ...

Tak Viola!

Denise, det er altsammen til salg, på butikken http://hverdagshjem.dk/shop/frontpage.html - hjelmene under "babylykke". Den med hjerterne skal Esther ihvertfald også have, når tid er! De er i forskellige størrelser.

- og mange tak! :)

Frk. Lilla sagde ...

Hvor er det bare fint Camille! SÅ SEJT :D

Camille sagde ...

Af hjertet, tak! :)