fredag den 11. november 2011

Inspiration søges!

 billedet er lånt fra Herligheder*

Nu varer det jo ikke længe før der skal laves børneværelse, så derfor søger jeg lidt inspiration fra de børneværelser I andre har indrettet.

Baby E skal i hvert fald have:

Junoseng.
Eventyrlamper.
Bruser der bruser med dråber og hjerter.
Noget med æbler.
- og katte!
Mintgrønt og lyseblåt blandet med nogle mere stærke farver.
Et blødt tæppe med legende katte og andre herligheder.
En gyngehest.

- og en god stol til os at sidde i.

Men hvordan og hvorledes, og skal hun måske have noget helt andet? Hvad har I andre gjort, og hvilke ting er så fantastiske at vi bare må stjæle idéen?

Hvis du ikke allerede har lagt billeder op på din blog af børneværelse(r), så opfordrer jeg dig hermed til det - så poster jeg linket lige her!

Hos Denise kan du se en masse til Pixies værelse her og der er lækre snapshots fra Mynthes værelse blandt andet her og her  og endnu flere her.
Hos Louise, kan du se en del til Mejses værelse og andre fif til børneværelser her.

Mejse har postet billeder fra Arthurs værelse her.

Vil du med på listen? Så link i kommentarfeltet! 

10 kommentarer:

Louise sagde ...

Ja det med børneværelset er svært, man finder så mange fine inspirationsværelser her ude i blogland.

Måske du også kan bruge lidt hos mine piger

http://mortilmernee.blogspot.com/2011/10/brnevrelset-ta-daaaa.html

KH Louise

Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Jeg har postet billeder fra Fleurs værelse her: http://detbedstejegved.blogspot.com/2011/08/her-bor-fleur.html

Hun har også en Juno seng, som med tiden skal ud fra soveværelset, og ind på hendes eget værelse. :-)

KH Tine

Julie sagde ...

Det lyder hyggeligt at skulle indrette børneværelse. Du kan evt kigge forbi min blog og under etiketten "Silas' værelse" kommer der en lille smule billeder. Har lige lavet lidt om derinde, men har ikke fotograferet det endnu. Det kunne være jeg skulle gøre det snart:-)
Ellers så kig forbi Neel og Merles værelse (både det nye og det gamle) hos www.mortilmernee.blogspot.com

Frk. Trillingsgaard sagde ...

Hehe... du er den søde mor... Jeg skal lige gå på jagt efter et helt bestemt link til dig...

Frk. Trillingsgaard sagde ...

Det er Styleroom, jeg mener der er en masse inspiration til Camille-Mor:

http://www.stylerooms.dk/tags/børneværelse
http://www.styleroom.se/tags/barnrum

Mirjam sagde ...

Hej Camille, det lyder som nogle rigtigt fine idéer du har til værelset. Her nedlagde manden veto mod en Juno-seng på trods af at vi kunne arve en fin rød én af slagsen fra hans barndomshjem - suk! Men ok, det er alligevel ikke så tit han gør det ;)

Jeg har lavet et indlæg om Thores værelse her:
http://aebleblomstblog.blogspot.com/2011/06/thores-vrelse.html

Vi har den efterhånden klassiske tallerkenrække, som jeg synes er god både fordi den giver plads til skiftende udstillinger af fine bogforsider og andre småting og inspirerer til højtlæsning. Derudover er vi superglade for at have en tumlemadras på værelset, hvor vi også ofte har sovet med Thore - så den anden kunne sove uforstyrret i soveværelset så længe ;)

Glæder mig til at se, hvad du finder på :)

Kh. Mirjam

Loppe-shoppe sagde ...

Jeg har ikke haft en af de syede slanger til mine børn - og det ville jeg gerne have haft, de ser så hyggelige ud!!
Der er en DIY her:
http://almalapalma.blogspot.com/2010/10/diy-slange-i-stofrester.html

God week-end!

lisehe sagde ...

fantastiske børneværelser! Her er et link til vores. (Som dog blegner lidt ved siden af de ovenstående. ;-))

http://www.stylerooms.dk/album/455

Camille sagde ...

fedt med links!

Jeg har haft drøntravlt, så har ikke fået kigget det ordentligt igennem endnu. Så kommenterer lige rigtigt på det, og lægger links op én af dagene.

Post endelig flere, jer der ikke allerede har postet!

Unknown sagde ...

Sikke mange link til fine værelser, her er et link til æblepigens værelse. Glæder mig til at se det færdige resultat.
http://avlebavle.blogspot.com/search/label/Filippas%20v%C3%A6relse