fredag den 28. oktober 2011

Travle dage

Dagene er fyldt med travlhed, og der produceres varer på livet løs i min lille kælder"fabrik" på Østerbro, samtidig med at hjemmet renoveres på livet løs, da tidsplanen er stram i forhold til, at det skal være klart i god tid til april, hvor Baby E gerne skulle komme springende.

Jeg juler og laver julepynt der ikke er for julet (ja, der MÅ være en grænse!), hvor hovedvægten er lagt på ordet "pynt" i julepynt. Jeg elsker at pynte op, men det KAN også blive for meget! Det skulle gerne blive lagt op i butikken i den kommende uge, og tæller bla.  hjerter, kræmmerhus og julesok i ny forklædning.

Samtidig laver jeg en del babyting, for det kan jeg jo lige så godt, ikk? Se med på hverdagshjem.dk , hvor hylderne snart bliver fyldt op med labre babyting i den sædvanlige moderne tegneserie-retro stil. Jeg ved slet ikke hvad jeg selv skal beholde, og hvad der skal sælges!

Lidt billeder fra fabrikken:
(beklager lyset, det er bare slet ikke til at tage billeder derhenne)



2 kommentarer:

June Rothmann sagde ...

Hold da op, du får da noget fra hånden! :-)

Boselade sagde ...

De bliver så fine :-)