fredag den 28. oktober 2011

Hvad bruger man monstro en fredag aften til, når man skal tidligt op lørdag morgen?

Jo, her kigger jeg på google analytics, og undrer mig over de spøjse søgninger, der har bragt folk til min blog.

Søgeord som:

"Dukkedoktor" (er det mig, eller øeh?)
af hjertet tak (ja, det er da ikke for meget forlangt?)
buksemønster no.212 (ørh... tak som byder!)
fedt tapet (havde jeg i min gamle lejlighed, ØV jeg savner det! Ferm's mushroom soup)
gris flæsk udskæring (jae ok... Den der har søgt, må have været skuffet over at finde min blog, for dét kan jeg desværre ikke hjælpe med.)
grisehoved udskæring (heller ikke. Sorry!)
huset er noobies (altså godt nok er jeg kattemenneske, men Noobie er min kat, og huset er ikke hans)
indretning af hamsterbur (dét burde jeg måske begynde at skrive lidt om. Det lyder spændende!)
jeg drømmer om et køkken (ja, det gør jeg sørme også! Eller bare en ovn og lidt køkkenbord, pretty please?)
rodehoveder (INGEN kommentarer! )
sjov lejlighed (haha ja)

Så blev man så klogere! Hvilke sjove søgeord har du fundet i din google analytics?



3 kommentarer:

Louise sagde ...

Hvis jeg bare fattede hvordan det program virkede,ville jeg være et lidt lykkeligere menneske...

Caroline sagde ...

Jeg har lige spottet, at søgeord, der har fået TO mennesker ind på min blog, var "fysik forsøg med 5 taljer". Den fatter jeg simpelthen ikke! Jeg har endda googlet efter, og jeg kan ikke se, at min blog dukker op. Men spændende, spændende...

Sasja sagde ...

Haha :) Nej hvor skægt... Jeg har selv et par guldkorn imellem mine egne: lamper af papir, badeforhæng med julemænd og sommerfuglelagkage :)

min blog: http://caleidoscopianstyle.blogspot.com/