onsdag den 11. januar 2017

Jeg drømmer om...

... ny sofa fra Sofakompagniet. Må snart forbi det showroom og kigge på stof- og farveprøver....



... indramning af den biografplakat, som manden har haft liggende i over 30 år, uden nogensinde at have haft den op på væggen.

... megadyr men megalækker køjeseng til ungerne fra Oliver Furniture. Pt samsover vi jo, men det er begyndt ikke helt at fungere længere, og de er efterhånden så store, at det helt sikkert er ganske ok for dem at sove i eget værelse. Som bonusinfo er det den seng, at Magnus og Sprinter på Ramasjang sover i..



... endeligt at få malet de gulve. Malingen er jo købt, men jeg må nok hellere vente til ham der den bette er blevet født og sådan, så jeg faktisk kan nå gulvet.

... og måske samtidig at få det tapet op, som jeg købte for 4-5 år siden til entréen... ehem.
Købte det hjem fra England, men kom aldrig rigtigt videre...


Missprint har flere virkelig flotte tapeter, og da jeg købte mit blå tapet her, fik jeg en fantastisk service derfra, så kan varmt anbefale dem. Håber så også at det er nemt at sætte op...




( og nej, intet er spons her, blot en ganske habil begejstring for fine ting)




Hvad drømmer du pt om til boligen? 






Ingen kommentarer: