fredag den 30. december 2011

Min ven, pakkeposten...

... var forbi tidligere med en pakke til os. IH jeg elsker når det er posten der ringer på! Tænk engang - man får en dejlig pakke OG den bliver bragt op på tredjesal!

I dag var det en pakke fra Filabel, som er blevet én af mine nye yndlingsbutikker. Deres udsalg startede for et par dage siden, og gæt hvem der sad klar ved tasterne og bestilte fint tøj til 50 %? (Baby E, naturligvis! :D  )

Nu skulle man måske tro dette indlæg er sponsoreret, som det oftere er reglen end undtagelsen her i blogland, men næ nej - jeg synes bare det er sådan en fed butik at jeg gerne anbefaler dem videre, ISÆR nu hvor der er udsalg. Men kig også på deres andre varer, der er så mange fine, blandt andet FossFlake varer til en god pris.

Vi har prøvet at købe babytøj der kan virke til begge køn, da ingen af os bryder os om det meget pigede og lyserøde. Det er jo svært at vide hvad der vil fungere når man står med pigen i hænderne, men indtil videre forsøger vi at holde os til heldragter, bløde bukser og trøjer, så tøjet kan kombineres på kryds og tværs - og så i nogle fede farver og med lækre prints. Her er der tøj fra Krutter og MoonKids, der er blandt yndlingsmærkerne, der også tæller DUNS og Småfolk.

3 kommentarer:

Alice M sagde ...

Åhh jeg har også købt Krutter body og bukser med løber til lille Ludvig hos Filabel :)

Filabel fungerer og pakker pænt ind.

Loppe-shoppe sagde ...

Ih, fine sager!
(Min datter er vokset op i tøj der passer til begge køn (med aflagt tøj fra storebroderen og min venindes søn), og det virker!!)

Din baggrund her på din blog har jeg spist utallige måltider af som barn! Det var mønsteret på køkkenbordets plade!!

Dolls and Darlings sagde ...

Lækre sager, Camille! Hende Baby E bliver virkelig mums! :-)