søndag den 4. december 2011

Loppemarked i Forum - kig forbi!


Denne weekend har stået i loppemarkedets tegn, da vi har en stand i Forum til det store loppemarked. I dag er sidste dag, men derfor har vi alligevel nye varer med, så standen kan blive fyldt op, og søndagsgæsterne også kan få fingrene i fine sager. Har du ingen planer, og er i Kbh, så kig forbi!

Der er MASSER af stande, og også gode fund at gøre hist og her. Vi står i området foran port 1, og har i dag fine gamle klapstole, medicin/toiletskabe og andre lækre sager med - plus en masse retroporcelæn og en KÆMPE tallerkenrække!

Ses vi?

3 kommentarer:

Loppe-shoppe sagde ...

Det lyder stort! God fornøjelse.
-og det er vel efterhånden overflødigt at skrive at jeg vil meeeeeed!!!

Anne Kirstine Toft Jørgensen sagde ...

ej hvor sjovt - jeg var forbi Forum i lørdags/var der faktisk hele dagen...men jeg så ikke dig, og jeg ved da ellers godt hvordan du ser ud - vi mødtes jo på Bedrock sidste år - gik salget godt? Og fandt du nogle fede ting som du bare måtte eje? Jeg fandt en fed FDB plakat "bagning begynder i brugsen" samt en hatteæske og lidt andre småting :)

Camille sagde ...

Tak Helle!

Anne, jeg tror måske jeg så dig, men var meget i tvivl, og tænkte at du da boede i det dersens Jylland... :D Vi fandt lidt for mange fine ting... hehe. Bla. julepynt, en string hylde, glas og noget børnelegetøj...