torsdag den 18. august 2011

IKEA!

Til trods for et hjem uden Ikea-møbler, ELSKER jeg alligevel når det er tid til nyt Ikea-katalog!


Jeg husker stadig med glæde dengang jeg boede hjemme på mit lille værelse, og indrettede på livet løs i fantasien, udfra Ikea-kataloget. Der blev skrevet alenlange ønskelister, og jeg håbede sådan at jeg kunne få lov til at købe alt det jeg ønskede mig!

I dag er det efterhånden sjældent jeg kommer i Ikea, og det jeg køber er mest tekstiler, lys, puder og småting. Men derfor er det stadig en fryd at bladre i kataloget, og se hvad de nu har fundet på denne gang.

 jeg tænker om det er tapet eller stof der er bag sengen? Jeg håber det er stof!


....fint, billigt cirkustelt til børnene

 Fine opbevaringsbøtter med låg

Jeg synes desværre ikke der var så meget tekstilmæssigt i kataloget, men lur mig om der ikke alligevel kommer nogle fine nyheder i varehuset? :)


Hvis du ikke får kataloget, eller hvis du som jeg ikke helt kan vente, kan du se årets katalog online her.



5 kommentarer:

Margit sagde ...

J det er altid godt at kikke i - Jeg har soveet der engang :) til sådan et speciel event - det var ret sjovt

x

Margit
Creative Tail

Line sagde ...

Hehe, jeg har allerede luret det på nettet - som regel rammer det først min postkasse som den sidste. Drømme drømme :)

Lene sagde ...

Jeg kan godt forstå du kan li at læse kataloget. Den dag jeg får det i hænderne er jeg ikke til at komme i kontakt med. Jeg har dog det sidste kvarte år smugkigget i dele af kataloget, da jeg er med til at læse korrektur på køkkendelen...;-) Jeg glæder mig nu alligevel til jeg ser det i et samlet eksemplar.
Jeg kan glæde dig med at det er metervarer du kan se, det hedder Fredrika og koster 39 kr pr. meter.

Sacha sagde ...

Jeg er vild med at tøffe rundt i en Ikeabutik, bare for inspirationen.
Kan godt lide deres lejlighedseksempler, hvor de viser hvordan små boliger kan forvandles til paladser, ved at vise hvordan ting kan anvendes på flere måder, samt idéer til hvordan man skaber plads til opbevaring.

Har fået kataloget, men endnu ikke haft tid til at kigge i det.

Anne L sagde ...

Træerne var i hvert fald stof for tre år siden.