onsdag den 3. august 2011

I mit køkken...

er der de fineste fliser på væggen over håndvasken. Lige mig, ikke sandt?

Håndklædet er endnu et fund fra min fars hånd - han er nu en knag! 

I disse dage sættes der i stand og ordnes herhjemme. Der er nok at se til, med 3 rum der skal ordnes. Det er selvfølgelig de "værste": Toilet og køkken - og så den mere omgængelige stue. Entréen skal også have en hånd, men der kommer der heldigvis hjælp udefra.

Problemet er pt at finde et komfur der er både pænt og praktisk - og så med gasblus. Ønsket er et cremefarvet, men det er ret svært, medmindre det er SMEG's 6 blus model, der liiige koster 28.000 kr. Det er ikke lige i budgettets ånd. (suk). Så lur mig om det ikke bliver en helt almindelig model i hvid. ;)

4 kommentarer:

Line sagde ...

Feeeeeede filser :) Og jo lige dig, det passer til striberne på din blog :)

Mirjam Theresa sagde ...

Uh, de fliser er også alt for lækre!

Jeg havde også elsket farvede fliser herhjemme - især en sart lyseblå eller mintgrøn ville være lige i øjet. Men jeg er nu også godt tilfreds med de gamle hvide fliser her. For mig er det vigtigst at det ikke ser for nyt ud ;)

Tak igen for den fantastiske pakke - håber at du fik min mail :)

God aften!

Kh. Mirjam

fasterfis sagde ...

uj de er flotte!!!! Sådanne kunne sørme godt klæde mit køkken!

Pimp me up! ... on detour sagde ...

Fantastisk farve på de fliser - og håndklædet er virkelig fint også!