søndag den 17. april 2016

Esther 4 år

I marts var det atter tid til at fejre fødselsdag, ca. 3 uger efter Else Marguerite, er det Esthers tur. Så på'en igen med balloner, flag, gaver og lys. LOVE IT!



To gaver til fødselaren, og én til lillesøsteren. Fire vogne på fødselsdagstoget, og flag og hurra. Ikke tosset at vågne op til.


Esthers glæde, da hun åbnede pakken var helt fantastisk! Et kæmpe JUHUUU, og 'ih det er det som mig har ønsket mig!!! Mooooar, se her!'

Faderen havde nemlig ENDELIG købt det Doc McStuffins 'playset', som barnet så længe havde ønsket sig, men som moderen ikke havde gidet at købe. haha. Hurra for fædre! Det var bare den allerbedste gave som hun kunne få.

Hvem køber gaver hjemme hos jer? 

Herhjemme har det egentlig altid været mig der købte gaver, selvfølgelig efter at vi har talt sammen om hvad de skulle have, men det er rent praktisk mig der har været ude. I år var det Brian, der blev sendt afsted for at købe gaver, helt uden at jeg blandede mig. Der kom nogle ting med hjem som jeg aldrig havde købt - men den der glæde hos børnene, dén var bestemt ikke til at tage fejl af: Far havde ramt helt plet! (og dét er sgu det der betyder noget!)



Else Marguerite fik selvfølgelig også en gave, nu hvor storesøster fyldte år. Smølfehuset var vi så heldige at finde i byttehjørnet her i andelsforeningen, og det vakte stor glæde. En god reminder om, at børn ikke tænker i prisen eller alderen på legetøjet, og er ligeglade med at nogle har leget med det før dem: Det er jo nyt og spændende for barnet, uanset hvad.

Vi fik slet ikke taget billeder af resten af dagen, men hyggede max igennem, bagte cupcakes efter fødselsdagsbarnets ønsker, og dansede ballondans.  En hel igennem perfekt fødselsdag! 

Ingen kommentarer: