mandag den 20. juni 2011

Blogpicnic/træf

Godmorgen derude!

(ja, læser du dette senere er det velsagtens goddag, men lige nu er klokken tidligt, så herfra får du nu et "godmorgen!!)

Det er efterhånden så lang tid siden jeg har blogget, at jeg nærmest har glemt hvordan man gør! :D Men nu prøver jeg, for nu SKAL jeg igang igen, ikke sandt?

Jeg kan stadig ikke finde mit kamerakabel i flytterodet, der stadig ikke er kommet på plads det nye sted, så det bliver uden billeder fra den famøse blogpicnic jeg var til i går. Det var en fest! Jeg talte bla. med hende her om fine kjoler (tjek ENDELIG hendes blog ud for fine sager!), hende her om kreativitet, og så den altid så skønne Asli, der havde en fin Danild-sag med til mig, som hun har været så sød at importere fra Jylland.

Gildet var arrangeret af Vibeke, Mille og Anne - og OH de piger kan arrangere! De havde haft fat i de fedeste firmaer, der sponsorerede dette og hint, så vi ALLE fik en goodiebag med hjem, indeholdende lutter fine sager, såsom kagekrymmel, chokoladehjerter, en lykkepose med skatte fra Husflid og meget mere!

Jeg tog nogle billeder, men må kapitulere grundet manglende kabel, og henvise til de andre bloginders billedstrøm. (kedelig, I know. Men jeg LOVER at der er fine billeder hos de andre!)

Nu vil jeg lave en "mandagslinks" - blog til jer inden jeg skal på arbejde. I dag står på brudekjolemøde med en kommende brud og jeg GLÆDER mig!


billede fundet på Google, så I har noget pænt at kigge på!





6 kommentarer:

Louise sagde ...

Det er bare skønt med skønt på at starte dagen med et blogindlæg fra dig - jubiiiii.... håber det betyder du er tilbage for good (ihvertfald for nu).

Rikke Dalmose sagde ...

Meget hyggeligt at møde dig, igen.

Asli sagde ...

Hej Camille
Tak for i går! Det var som altid dejligt at se dig :-)

Margit sagde ...

Hyggeligt at hilse på dig Camille, jeg vil se frem til at følge dig,

x

Margit
Creative Tail

Mirjam sagde ...

Dejligt at du er tilbage :) Lyder skønt med blogtræf.

Kh. Mirjam

fasterfis sagde ...

blogpicnic? Noget er feset hen over mit hovede.. Oh, damn!